Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/u/u8985436/www/sfvforbund.se/wp-includes/class-wp-post-type.php on line 526

SKFF-söker Projektassistent till Sveriges Kortfilmfestival 2020 | Sveriges Film- och Videoförbund

SKFF-söker Projektassistent till Sveriges Kortfilmfestival 2020

Sveriges Film – och videoförbund(SFV) söker en Projektassistent till Sveriges Kortfilmfestival 2020(SKFF). // Delvis Ideellt uppdrag.

Hej!
Vi söker en filmintresserad projektledar-assistent till vårt team inför Sveriges Kortfilmfestival 2020. Festivalen hålls i Stockholm i mars 2020 och är en samlingspunkt för icke-kommersiell kortfilm.  Filmtävlingen är i tre klasser, för filmskolor och individuella filmare.
Så vem söker vi?
Först och främst en entusiastisk person som tycker det är både viktigt och roligt viktigt att göra en god insats för mångfald, jämställdhet och breddad representation vilket vi bland annat gör via SFVs flaggskepp Sveriges Kortfilmfestival.
Det är ett plus om du har tidigare erfarenhet av:
Jobba i projektform, Söka projektpengar och sponsorer,
Hantera filmfiler med mera.
Intresse av att lära dig:
Marknadsföring och Bildhantering
Uppdraget är:
från Oktober 2019 till April 2020.
Du blir en del i festivalteamet som har i uppdrag att arrangera festivalen från första ansökan till sista utvärderingen. Bland uppgifterna är att hjälpa till med att lägga ramar för budget och tidsplan, hitta jurymedlemmar, ledsaga juryarbetet, assistera vid filhantering, assistera vid marknadsföring, assistera på festivalen mm.

Du bör vara tillgänglig:
Sporadiskt fram till och med november 2019 och någon gång per vecka till och med April 2020. Under festivalveckan arbetar vi av erfarenhet både kvällar, dagar och omlott. Körkort är ingen nackdel :-)

Välkommen med ansökan och frågor till:
aase.hogfeldt@sfvforbund.se med cc till info@sfvforbund.se