Val till styrelsen 2021

Känner du någon som brinner för att främja filmen inom kulturens värld ?
Eller är det DU som vill vara med i styrelsen som är fylld av förändringsvilja och engagemang ?
Gå med i Sveriges Film- och Videoförbund (SFV) styrelse!

Nominera någon du känner eller nominera dig själv redan idag på https://nominera.se/SFV

SFV är en ideell organisation som har funnits sedan 1940. Vi arbetar för mångfald, ​jämställdhet​ ​och​ en breddad ​representation inom film. Vår främsta uppgift är att främja icke-kommersiellt filmskapande oavsett nivå..

Som ledamot i Sveriges Film- och Videoförbund erbjuder vi möjligheten att vara med och driva Sveriges Kortfilmfestival, distribuera och visa medlemmars filmer vid olika tillfällen, hjälpa till som kassör, anordna inspirationsdagar med workshops, föreläsningar och visningar eller vara verksam internationellt via nätverkande och filmvisningar med mera!
Läs om förtroendeposterna här: https://nominera.se/SFV/elections/view

Foto: Klaudia Rychlik

För att erbjuda en kreativ, dynamisk och välfungerande styrelse ser vi till att du kan jobba med det som är mest relevant för dig och dina färdigheter. Vi söker dig som är inte rädd för nya utmaningar, har god organisations- och samarbetsförmåga, är stresstålig och såklart älskar du kortfilm! Meriterande är erfarenhet av ideellt engagemang.
Nominera här: https://nominera.se/SFV
Sista nomineringsdagen: 25 November

Vi vill att film ska göras av alla
Vi vill att film ska handla om alla